lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 december 2017

...

Av Elin - 12 december 2017 21:25


Ligger redan i sängen sedan en timme tillbaka. Avskyr denna ångest jag har varje kväll. Att jag inte kan slappna av, att jag inte riktigt vet om jag ska skratta eller gråta, att jag hela tiden känner mig trött och hängig. Det känns som att jag inte orkar göra någonting och har ständig PMS. Är så less på allt, på att må så här. Det är inte så jäkla enkelt som folk tror, om de bara visste...

Av Elin - 12 december 2017 18:43


Hej på er snyggingar! Det har varit mycket fram och tillbaka idag på grund av läkare, jobb och lite till. Men nu så är jag äntligen hemma!

 

Det har varit en sjukt rolig dag på jobbet idag! Eftersom det var kramsnö så blev det lek väldigt länge ute utan att några barn klagade. Vi byggde snögubbar och när vi ledsnade på det men barnen fortfarande ville rulla snöbollar så kom jag på den roliga lilla idén om att göra en snöborg, det hela slutade med att nästan alla barn på avdelningen var involverade + att hela mitt arbetslag också var med, vi kämpade tillsammans allihopa med andra ord och det var riktigt kul att se så mycket samarbete i gruppen och att barnen tog egna initiativ. Jag bara njöt hela tiden och trots stel och ont i kroppen så höll jag på nästan hela tiden, tror jag får sota för det imorgon eller inatt, men det var så värt det! Älskar att jag har möjligheten att fortfarande få vara barn som vuxen! :)


Svårt att se då nästan allt är vitt haha :)


Nöjd förskollärare som var tvungen att ta lite pauser och bara sitta ned en stund haha.


Efter lunch så åkte jag snabbt till läkaren vid Odenplan och kom tillbaka till jobbet vid 15 ungefär. Då jag var borta i några timmar så hoppade jag in och stängde idag då ordinarie var sjuk. Har inte stängt förskolan på över ett år så jag var lite ringrostig haha, men det gick bra och det var inte många barn kvar så sent! Nu är jag iallafall hemma och ska bara ta det lugnt! Hade planerat att tvätta lite, men glömde köpa tvättmedel på Coop när jag var där, drygt!


Ha en fortsatt bra kväll, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards