lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Elin - 2 december 2013 18:47


Hej på er alla fina där ute. Det har varit lite tomt här på bloggen under gårdagen och dagen va? Jag är ledsen för det och jag är rädd för att det blir lite tomt här under morgondagen och Onsdagen också. Det blir så när det är tentaskrivning på gång helt enkelt. Ett inlägg om gårdagen kommer antingen senare ikväll eller imorgon och bilder kommer förhoppningsvis under veckan, beroende på hur lång tid det tar för mig att redigera dom. Känner att jag har haft ganska mycket att göra dom senaste dagarna och bloggen har blivit lidande, men jag ska försöka slänga in några tidsinställda inlägg när jag har tid. 


Idag har jag då varit i Bålsta och pluggat, Vånkan, Mia och jag. Har ju lite småpanik över denna tenta, men jag börjar nog se ljuset ur tunneln nu, tackvare mina fina vänner som hjälper mig. Jag satsar på att försöka bli klar imorgon så jag har hela Onsdagen på mig att fokusera på ridsporten, har några mejl att skicka och lite annat och så funderar jag på att åka till stallet tidigare för att pussa på hästen. Nu har jag precis hoppat ur duschen och ska titta vidare på Vänner, ha en bra kväll kompisar!


Behöver jag säga att väskan var tung idag med dator och kursböcker!? ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards