lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Elin - 5 december 2013 18:19


Kommer ni ihåg att jag var på jakt efter kuddfodral och kuddar till mitt rum härom veckan? Nu har jag hittat det jag vill ha och väntar bara på att min nya ljusslinga ska sättas upp på kortsidan ovanför sängen och så ska jag byta ut blommorna till något lite mera juligt, sen är jag faktiskt helnöjd med mitt rum. Tills jag hittar något nytt som jag vill ha hehe. Nu får ni iallafall bilder på hur det blev med alla kuddar, visst blev det fint? 

 


Av Elin - 5 december 2013 14:18


Hej fina vänner. Idag mår jag bättre men beslöt mig för att vara hemma idag för att ta igen mig lite, tydligen så var typ halva klassen sjuk så jag var inte ensam över att inte komma till skolan iallafall. Man blir ju lite seg i både kropp och knopp när an ligger och spyr flera gånger om. Skönt iallafall att det inte var vinterkräksjukan för då hade jag fått ännu mera panik! Idag har jag iallafall hunnit med allt det jag skulle ha hunnit med igår. Mycket mejlskrivande vill jag lova, just idag har det bara ramlat in mejl från olika ridsportsmänniskor av någon anledning!


Annars så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, sov i 12 timmar inatt så känner mig ganska utvilad, hoppas att jag kan somna ikväll bara haha. Har tittat lite på TV och lyssnat på julmusik, ska strax fortsätta redigera bilderna från i helgen oxå, tog över 800 bilder så det kan ju ta ett tag och redigera alla haha. Nä hörni, måste hämta almanackan och svara på ett mejl nu. Ha det, kramar!

Av Elin - 5 december 2013 11:56


Jag älskar julmust! Allra godast är den när den är lite avslagen. Jag skulle kunna dricka julmust varje dag, året om. Jag blir nästan lite salig i affären när det står flera lass med julmust, skulle vilja ha alla flaskor! Det konstiga är att jag inte alls har samma känsla för påskmust, av någon anledning så känns det som att julmusten är på riktigt och att påskmusten bara finns som en anledning att få dricka samma läsk två gånger om året, om det ens är samma..? Julmust är iallafall bland det godaste som finns och under julen så dricker jag nästan bara det. Fast jag undar om jag verkligen skulle tycka att det var lika gott om jag drack det varje dag året om. Det är ändå något speciellt med att få vänta till typ Oktober innan man kan dricka det igen. 

 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards