lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Elin - 12 december 2013 20:39


Under tiden som jag sitter och redigerar runt 600 bilder så bjuder jag på två, kanske tråkiga bilder för vissa men intressanta för andra. Den första bilden är från när Elin och jag kom på morgonen till mässan under Stockholm international horse show när det nästan var tomt, den andra bilden är när det var lite mer folk på mässan.

 

När Elin och jag kom vid 09:00.



När jag kom tillbaka till mässan några timmar senare.


Av Elin - 12 december 2013 14:47


Men hej på er vänner. Tiden går så fort just nu så jag har helt glömt bort att titta in här idag ser jag. Är sjukt seg i både kropp och knopp idag känner jag oxå. Det viktigste inför seminariet imorgon läste jag klart igår så idag känner jag mig ltie omotiverad att fortsätta att plugga haha, men jag håller på att skumma igenom några kapitel i boken och läsa en elektronisk resurs just nu, det går lite trögt! Kanske beror det på att jag har musikhjälpen på hela tiden haha.


Innan jag satte igång med pluggandet så fick jag för mig att baka en sockerkaka oxå, dock så blev den lite misslyckad, men smeten ar god iallafall ;). Nu ska jag titta vidare på musikhjälpen, läsa och äta sockerkaka. Ha en fortsatt bra dag vänner. Ska försöka hinna med att redigera dom sista bilderna från horse show oxå så det blir klart, håll ut :).


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards