lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Elin - 23 december 2013 17:52


Hej på er mina fina läsare som tittar in här fortfarande. Denna dag har verkligen gått i ett! Har egentligen inte tid att sitta och skriva detta inlägg men jag gör det ändå, får så dåligt samvete annars haha. Idag dagen före julafton så har jag städat mitt rum från golv till tak, julpyntat och fixat det sista i mitt rum och tillsist så har jag slagit in och fixat dom sista julklapparna inför imorgon. Det blir en julafton i år där vi inte ska vara hemma på hela dagen så man har fått fixat allt idag istället. Nu har jag precis  hoppat ur duschen och ska alldeles strax sminka mig, måla naglarna och klä på mig lite snyggare kläder än dom som jag har på mig nu haha. Ikväll får vi gäster som vi alltid får den 23dje, dock så blir vi få i år men det kan vara skönt ibland det med. Nä hörni, bjuder på några bilder på lite julpynt och paket så länge, granen får ni bild på imorgon. Kram på er!


Av Elin - 23 december 2013 12:16



Ramlade över ett nytt program i SVTs öppna arkiv igår. Egentligen så gick jag in på svtplay för att frossa Sarah Dawn Finer klipp, men helt automatiskt så råkade jag skriva Carola när jag sökte och ramlade in på ett nytt julprogram som jag inte har sett förr, kanske för att svt måste ha lagt ut det nu under julen hehe. Ett julprogram från 1991 där hon sjunger jullåtar, intervjuar och intervjuas och självklart avslutar med lite gospel. Ett helt ok program måste jag säga, alltid kul att se klipp och program som man inte sett innan. Känns lite fejk och lite stelt ibland, men my god vad hon kan sjunga! Är ni sugna på lite julfeeling så gå in på svtplay och kolla vettja!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards