lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Elin - 4 december 2013 16:46


Hej på er vänner. Denna dag blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag hade planerat att tvätta, skicka några mejl, ringa ett samtal och lite sånt men vet ni vad jag istället har gjort? Sovit. Igårkväll innan jag gick och la mig började jag må illa, gick och la mig men vaknade en halvtimme senare och var tvungen att springa på toa. Så under hela natten och förmiddagen har jag spytt och mått piss. Så jag har som sagt legat i sängen tills nu då jag börjar må bättre och ligger i soffan. Har sjukt ont i min höft och mina ben för att jag har legat ned så mycket idag. Men jag tror att jag fick i mig något dåligt igår eftersom jag inte har spytt på 5-6 timmar. Bättre det än vinterkräksjukan iallafall!

Ja, som sagt. Denna dag blev inte alls som jag hade tänk, hade verkligen inte tid med detta! Tror att det blir en hemmadag för mig imorgon för att vila upp mig lite, egentligen börjar jag en ny kurs men får mejla min lärare och säga som det är så löser det sig nog. Nä hörni, nu ska jag fortsätta att vila, hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft! Rida kan jag ju inte göra ikväll heller, var nästan en månad sen som jag red nu på riktigt! :'(

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards