lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Elin - 2 december 2015 18:51


Vänner. Jag är så himla ledsen för min dåliga uppdatering här om dagarna de senaste dagarna. Just nu så är det så otroligt mycket som händer. Tidiga mornar, sena kvällar på grund av att jag jobbar mycket, har stallet, konserter och möten att hinna med + att försöka vara en bra vän mot alla fina vänner jag har. Har så mycket som jag vill berätta just nu, men det får jag ta lite senare eller någon annan dag. Har precis kommit hem från jobbet, är hungrig men är för trött för att äta just nu (som om tröttheten kommer bli bättre senare....). Jag minns knappt vad som hände imorse mer än att det var mysigt att ha Elin här över natten som sällskap, vet knappt vad det är för någon dag idag och har bara alldeles för mycket i huvudet för tillfället. Det jag vet är att jag ikväll ska städa mitt rum. Det ser seriöst ut som ett bombnedslag här och jag har så dåligt samvete över att det ser ut som det gör. Så innan jag tar mig igenom middagen så ska jag städa. Sen blir det väl middag om några timmar framför julkalendern, har inte ens hunnit se första avsnittet. Lovar att försöka förbättra mig angående uppdateringarna, imorgon hinner jag nog med att skriva några tidsinställda inlägg om allt jag vill säga. Kram på er och ta hand om varandra!


Tänk om jag kunde få rymma tillbaka hit igen. Till släkten. Till värmen. Bort från ångest och stress.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards