lyckopillerelin

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Elin - 31 december 2015 14:20


Hej på er. Att slänga in ett inlägg här innan det nya året börjar måste jag ju göra trots min brist på engagemang. Tycker att allt är så klyschigt just nu med nyår och helst av allt vill jag bara skita i att fira det. Orkar inte med alla nu lämnar vi det gamla bakom oss eller nytt år, nya möjligheter. Jag orkar inte tänka så, kan inte tänka så. Inte nu. Självklart hoppas jag att 2016 blir bättre, det blir det säkert! Detta år har verkligen varit som en berg och dahl bana för mig. Nu ska jag iallafall börja klä på mig inför ikväll. Ska möta upp Julia på centralen, vi ska äta långmiddag på Jensens, sedan Cabaretföreställning och tillsist fira tolvslaget hos mig, mys!


Gott nytt år på er alla fina, ta hand om er!

Bild från nyår 2012 tror jag :)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards