lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 december 2015

Av Elin - 3 december 2015 18:25


Hej på er fina ni. Sitter just nu i köket och har precis ätit en skål med makaroner. Är så sjukt trött! När jag flyttar hemifrån och jobbar heltid så kommer jag nog leva på snabbmakaroner haha. Orkar knappt tugga maten, tur att pasta är lättuggat! Snart är ännu en vecka slut. De senaste veckorna har jag jobbat över sjukt mycket. Allt för att tjäna komptimmar inför kommande läkarbesök och allt. Tänkte till och med att jag skulle både öppna och stänga en dag nästa vecka, men som tur är så är mina kollegor snabbtänkta så de hann stoppa mej. Det har iallafall gått bra på jobbet denna vecka. Har varit lite kämpigt till och från, men kärleken och uppskattningen man får av barnen är det som gör att man orkar. Eller, orkar kanske jag inte gör just nu, men jag vet att jag måste orka. Ibland har man inget val. Idag jobbade jag iallafall över en timme då vi allid är kort om personal på torsdagseftermiddagar. Åkte till konsum efter jobbet och hämtade upp lite paket och nu sitter jag här. Ska packa väskan inför en helg på strömsholm strax och sedan ska jag skriva lite blogginlägg om allt möjligt. Nä vänner, ha en bra kväll. Kram!


Barnens populära adventskalender som jag gjort till dem, de tjatar hela dagarna om vem som ska få öppna nästa ask :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards