lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 december 2015

Av Elin - 12 december 2015 15:41


Hej på er vänner. Efter att ha spenderat hela dagen åt att städ och julpynta så sitter jag nu i sängen och lyssnar på julmusik. Igår firade vi Lucia på jobbet, fika med föräldrarna på morgonen och innan mellis så samlades vi alla avdelningar och sjöng julsånger tillsammans. Barnen var så glada och söta i sina pepparkakskläder, lucialinnen och allt så trots lite dåligt uppstyrt av oss i personalen så tyckte jag att det var en mysig dag. Jag älskar verkligen lucia och blir själv som ett barn haha.

Själv var jag tomtemor på jobbet :)


Stängde idag och hade tur så alla barn gick hem tidigt, åtke upp till vällingby, tog en kaffe och sedan vidare till Elin för att lämna lite grejer till henne. Blev bjuden på middag och som alltid trevligt sällskap :). Blev kvar där till 23:30 typ då vi tittade på film och sedan fick jag skjuts hem, lyx! Idag sov jag till 11(!?) minns inte när jag gjorde det sist haha. men det var såå skönt! Om två timmar så får vi gäster här så nu ska jag passa på att andas lite innan de kommer. Kram på er!


Julkubban på sin vanliga plats om än lite sent :)


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards