lyckopillerelin

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Elin - 2 november 2009 23:00


jag är rädd, för mig själv, vad jag gör
hjälp

Dear God, make me a bird. So I could fly far. Far far away from here.



Av Elin - 2 november 2009 22:30

Tja

Hur har er kväll varit? Min har faktiskt varit bra....var i stallet från halv 5 till halv 9 stog stallvärd med mycket skratt och kollade lite på ridlektioner :P.
Om 3 dagar blir jag stor och det är märkligt för jag känner att jag längtar men ändå inte...hmm får se hur dagen blir har ju onsdagen att frukta för :S.
Nu ska jag kolla klart på The terminal...har ni sett den? jag har, ett par gånger och den är faktiskt bra :D


Av Elin - 2 november 2009 10:15


Ja nu har jag varit i skolan...hur gick engelskan då? vill bara glömma det asså shit vilket prov! :O slår vad om att typ 90% av klassen kommer få IG. Nu ska jag försöka få till ett A4 som jag kan lämna in till Nadja blä blä blääääää :(.
Ciao
Någon som kan något om dom här filmerna? :D
 


Av Elin - 2 november 2009 07:15


Nu är det lite mer än en timme kvar....jag har ont i magen...jag vill vara sjuk...blä på det här
positiv? haha inte en chans
nu ska jag äta frukost
bye <3


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards