lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Elin - 25 november 2009 23:17

Av Elin - 25 november 2009 23:06

Hur vet man när man är galen? Vart går gränsen?

Jag är rädd att jag börjar tappa greppet snart, jag behöver någon. Vem? Finns ingen där. Hon har inte tid, hon vill men har inte tid att finnas där för mig. Dom andra då? Det går bara inte. Jag får hålla ut och känna paniken varje kväll när jag inser att jag måste dit igen. Dit där ingen är finns. Dit där det är tomt, där man inte vill vara. 


Jag önskar....att allt tog slut. Att jag orkar ta mig upp. Men inte nu. Vill känna stödet från dom. Vill skrika åt dom, så dom fattar. Men dom blundar och glömmer allt igen. det vet jag för jag har varit där förut. Jag känner dom. För väl!






Det bor en ängel i mitt rum.

Av Elin - 25 november 2009 22:09

"Börje Salming var ju här när han släppte sina kalsonger"

Sagt av Erika xD

Av Elin - 25 november 2009 19:41

Heeej!


Vad har hänt idag då? Sov till halv 12 eftersom jag var ledig :D.


Vid kvart i 3 gick jag till bussen och vidare till centralen med Erika, vi stod i 1,5 timme och köa utanför Åhlens city där Carola skulle signera sin senaste skiva :D. Vi var först och sen efter ca 10 minuters försening så kom hon äntligen!! Kramade om henne, pratade lite och sedan ner från scenen och bege sig hemmåt, det var väldigt trevligt att träffa henne igen. Det var ju faktiskt lite mer än 2 år sedan.


Jag ringde i vild panik till mamma när jag hade hoppat av i spånga för jag knappt kunde gå pågrund av magknip!


Mamma kom, jag åt och det hjälpte inte och här sitter jag nu! Var tvungen att avboka ridningen, fan jag som var så taggad!! :(:(:(:( DET förstörde min dag. MEN Carola räddade den :D.


 Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig och lyssna på Häggis <33


Jag och Carola

   <33

Av Elin - 25 november 2009 13:05

Idag gäller det, jag är nervös, men jag längtar <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards