lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Elin - 7 november 2009 21:00

Japp, det var närmare bestämt 36 personer i mitt hus ikväll varav 32 var här för att fira mig. Jag hade det så sjukt jävla trevligt!! Blev barntant som vanligt som min kusin så fint kallar det haha men jävlar vad kul det var! :D. Fina presenter fick jag oxå :P.

Dom sista gick vid 12 så har hållt på att fixat och städat lite, så nu har jag kunna andas ut lite och är färdig för att släcka alldeles strax :P.
gonatt kära läsare xD <33


Av Elin - 7 november 2009 14:45


JAG HAR BESLUTSÅNGEST!! Vilken mobil ska jag jöpa tycker ni?????? Förvånad Skrattande
sony ericsson w595
ELLER
nokia 6600i slide


Av Elin - 7 november 2009 00:00

Tja!

Har eran fredagskväll varit bra? eller är den fortfarande bra kanske? :P Har precis gjort mig sovfärdig, och Draken och Lisa åkte hem för en stund sen.
Vi flummade lite sen tittade vi på film, sedan pratade vi en hel del, om skola, kompisar mm, väldigt trevligt ^^ Skönt att man har några speciella som man kan lita på och känner att man verkligen blir förstådd! betyder mycket.
En mening som jag kan dela med mig av är:
Det är skolan och personalens plikt att se till att man känner sig trygg, trivs i skolan och får hjälp när man behöver hjälp. Det är inte mamma och pappa, det är inte kompisarnas plikt utan PERSONALENS!
Hur ska det gå till på didaktus jakobsberg!? Jag vet dålig reklam men det är sant och jag vet fan inte hur man ska göra!
Nää imorgon är det kanske leta mobil och sedan fest på kvällen så
natti natti <3
Dom två filmerna vi tittade på, vilken tycker ni är bäst? Själv kan jag inte välja båda är bra :D
 


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards