lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Elin - 15 november 2009 21:00


Tja!
Har verkligen inte hunnit blogga något tidigare idag, det har varit fullt upp med att förbereda barnkalaset.
Vid typ 3 så kom Rebecka,Vivi och Camilla dom hjäpte till och fixade lite, sen vid halv 4 så gick jag till älvkvarnsvägen och hämtade alla sedan hem igen och direkt för att möta Bella :P.
Jag hade en väldigt trevlig eftermiddag/kväll och jag hoppas att dom andra hade det oxå. Det var extra kul att träffa min älskade ängel igen <3333
Här kommer lite bilder:


Av Elin - 15 november 2009 00:30

Heej! :D

Vad har hänt idag då? mamma och jag åkte till vällingby vid 1115 och fixade min jacka, sedan direkt till stallet på usek möte, tog ett par timmar, åkte till ÖB och köpte godis till imorgon :P.
Hann vara hemma i kanske en timme sedan direkt till Vällingby där jag, Josse och Erika träffades, åt middag ihop och sedan kolalde vi på bröllopsfotografen. Den var faktiskt jättebra! :D.
Åkte hem sen och nu har jag bara slappat, ska skriva lite på skapande verksamhets boken sedan är det dags att släcka lampan och sova för imrgon blir det mycket att göra!
natti natti <3


Av Elin - 15 november 2009 00:00

Det känns som om dagarna bara går och jag dras med som i en storm och hänger inte med. Jag har slutat känna efter hur jag mår eller vad jag vill. Har snarare kommit in i någon form av trans, där allt går ut på att bara låta dagarna gå  och skita i hur det går i skolan och stallet. I andras ögon vill jag visa att jag mår bra, så det inte blir så mycket frågor. Jag är trött på att vara stark. Mina krafter räcker inte till. Vill inte belasta andra med mina problem. Vill inte prata känslor eller blotta min själ inför vem som helst. Det känns inte längre som om jag är jag.

Jag är trött på att tycka synd om mig själv, är trött på att försvara mig, är trött på att låtsas. Det känns som om min ryggsäck blir tyngre och tyngre och ingen lyfter av belastningen.

Jag vill ha hjälp från dom rätta personerna och jag vill inte behöva komma till dom, jag vill att dom kommer till mig.

Men hur...jag tar en dag i taget och hoppas på det bästa.

Av Elin - 15 november 2009 00:00


Avslutar dagen med ett av dom skönaste citaten från filmen Heartbreak hotel
"Nej men när man säger att man har svamp i underlivet så menar man ju inte att man har kantareller där nere"

Asså så jävla klockren!! xD


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards