lyckopillerelin

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Elin - 29 november 2009 23:57

"mjölsex? vad är det?"

Sagt av Mimmi när domaren till stjärnhoppningen sa mjölsäck xD


"Det var typ 4,5 år sedan vi började hålla på med varandra"

Sagt av Sunna när hon skulle säga att vi hade varit kompisar i 4,5 år xD


Ni är bara för härliga tjejer! <33333

Av Elin - 29 november 2009 23:41

Hahaha globen idag igen. Kom precis hem. Ikväll var det final. Tyvärr så var det NÄSTAN samma sak som igår men det var lite skillnad, fast å andra sidan så gör det inget hästar kan man inte se för mycket av xD.


Hittade lite strumpor idag oxå, haha oj så förvånad man blir xD jag hittar alltid saker men köper i sista sekund xD.


Träffade Mimmi oxå :D:D då blev Elin ännu gladare och flummigare xD.


Hahahaha nää nu ska jag kolla på bilder från ikväll :P.


see u

Av Elin - 29 november 2009 12:00

som fan!


Gic upp för en halvtimme sen och kunde knappt sätta mig upp i sängen för det snurrade så mycket, det var säkert för jag var så trött.


Idag är det globen med Sunna :D:D. Hoppas på att jag hittar ridstrumpor och handskar :P.


Nää nu ska jag se vad jag ska hitta på :P.


bye <3

Av Elin - 29 november 2009 01:45

Dagen citat, det blir två idag xD

"Är den svensk?" Sagt av Jennifer om Malin Baryard Johnsson.

"Ja så går det när man rider sådär" Sagt av Erica om någon som rev ett hinder.



Av Elin - 29 november 2009 01:24

Tider höll jag inte koll på, men när vi kom fram till globen så mötte vi Erica och Grape och vi gick vidare in till annexet köpte inget för en gång skull xD men det är ju en dag imorgon oxå så jag kanske hittar ett par strumpor och handskar :P.


Vi åt sedan mot våra platser, vi gick och vi gick, tillslut var vi framme vid sektion C och jääääävlar vad högt det var :O:O Jag blev fan yr och illamående och fick för mig att om jag går ner för trappan så dör jag, så jag höll mig på ett ställe och satte mig där xD


Erica,Hanna och Frida letade rätt på bättre platser på sektion B på funktionärsplatserna men dom jobbade ju xD. Hade jättekul och var en rolig show!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards