lyckopillerelin

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Elin - 28 november 2009 15:22

efter ett ha gråtit floder och svarat på Ms meddelande.


Har precis ätit och ska börja göra iordning mig för att möta upp en del av USEK vid tuben sen mot glooooben!! Jag var inte alls taggad förrut men nu jävlar känner jag på mig att det blir bra! :D


ciao <3

Av Elin - 28 november 2009 00:04

Gör mig till en bättre människa, försök få mig förstå att jag har folk runt om mig som bryr sig. Ge mig kraft och styrka att fortsätta mitt liv och led mig till den rätta vägen. Jag kan inte uttrycka mig så det känns bättre. Du kanske kan hjäla mig? Ge mig mod att stå på mina egna ben och klara av allt själv så slipper någon oskyldig bli drabbad. Hjälpa mig att komma på dom rätta orden för hur jag känner så jag vågar ta första steget.


Jag brukar inte kräva mycket men snälla hjälp mig nu, annars klarar jag inte det här! 


Amen <3


"Allt jag vill när jag tänker efter

är att följa dig och jag ber om din hjälp

Men jag har svårt att bli stilla inför dig

trots att jag behöver dig


Ja du är trädet som ger mig skugga

Du har den hand som leder mig

ändå gör jag så mycket dumt mot dig

Gud jag behöver dig"

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards