lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Elin - 4 oktober 2012 20:31


Fick äntligen sova ut idag, så gick upp vid halv 10 då jag fortfqrqnde var trött men inte kunde somna om, jobbigt. Chillade lite i soffan tills jag åkte mot Universitetet, dock så var bussjäveln försenad så jag missade tåget och allt bara strulade så jag åkte hem igen då jag insåg att jag skulle komma allt för sent till seminariumet, tråkigt men ändå lite skönt att vila upp mig då jag har hostat sjukt mycket idag och under natten, beror nog på ridningen igår tror jag.


Eftr middagen så åkte mamma och jag till Bromma för att shoppa lite, passade på att åka förbi stallet och hämta upp lite saker + pratade lite med Carro sen åkte vi vidare till bromma. Jag skulle ha ett par skor och ett par regnbrallor, dock så hittade jag inget utav det utan en träningsbh och nagellack haha. Bättre lycka nästa gång helt enkelt. Har precis ätit lite kanelbullar, såklart och ska nog gå och sova snart, är jättetrött!


Träffae en kompis när mamma och jag var och handlade :D


 

Av Elin - 4 oktober 2012 10:12


Eftersom jag fick beskedet igår att jag är cancerfri så kändes det självklart att fira trots att det blev lite sent och att det bara var Onsdag.

 

   

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards