lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Elin - 22 oktober 2012 18:15


Några av bilderna jag tog :).


         

Av Elin - 22 oktober 2012 15:32


Jag har haft en liten photoshoot med mig själv ute i höstvädret, dock så verkar min kamerasladd ha fått fötter och är totalt spårlöst försvunnen så har inte haft möjlighet att ladda över dom till datorn än. Förhoppningsvis så dyker den upp snart. Under tiden jag väntar på att sladden ska dyka upp så kan jag ju bjuda på en gammal (läs väldigt gammal) bild på mig själv.


 

Av Elin - 22 oktober 2012 13:31


Har suttit och ändrat lite på headern för skoj skull, ser ni någon skillnad? Vilken tycker ni är finast den jag har nu eller den jag hade innan? :)


Den nuvarande:

 


Den förra:

 

Av Elin - 22 oktober 2012 12:18


 


Hallå mina kära vänner! Måndag idag, vilka är peppade för en ny vecka!? Inte jag, just nu önskar jag att allt bara ordnar sig som det ska och att jag får börja termin 3,stress x 100 är väl ungeför som jag känner just nu.


Meeen iallafall, började dagen med ett besök på OT-center för att fixa både arm och benprotes, kom lite för sent pgr av att SL inte kan klockan, ååh var så förbannad imorse så jag skulle kunnat strypa någon asså, att bussen är ca 10 minuter för TIDIG är minst lika dåligt som om det är 10 minuter för sen...Förstår inte vad probemet är att hålla tiden!


Det gick iallafall ganska fort på OT-center, en timme ungefär så var allt klart, missade dock bussen precis så det tog lite längre tid att komma hem än dit. Har precis ätit lunch och hade väl tänkt att öppna skolböckerna och läsa lite, bara det att så fort jag stänger ögonen lite grann så känns det som att jag kommer somna, det blev inte så mycket sömn inatt heller tyvärr.


Nä, plugga var det jag. Höres!

...

Av Elin - 22 oktober 2012 01:08


Upp tidigt imorgon, kan inte sova...

 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards