lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Elin - 14 oktober 2012 22:33


     

Av Elin - 14 oktober 2012 15:46


Hej vänner (och ovänner hehe). Det känns som att den här dagen har gått sjukt fort, klockan är redan 16 snart och jag håller på att somna här i soffan.


Blev senare igår än vad jag trodde, hade räknat med att åka hem vid kanske 21,22 men det var så trevligt att stanna kvar så jag kom inte iväg förens vid 00, kanske blev lite väl sent men sånt händer, blev ännu senare när bussen var sen så jag missade tåget oxå. Var så sjuukt kissnödig så jag visste inte vart ajg skulle ta vägen, men som tur var så hittae ajg två killar på centralen som bjöd på hamburgare och gärna ville snacka så jag glömde bort hur kissnödig jag var efter ett tag haha.


Idag sov jag till 11 typ, helt plötsligt så har ajg börjat sova så grymt dåligt när jag har druckit mer än ett glas alkohol, fattar inte varför och är superfrustrerande. Så ja, sov dåligt ända fam tills 11 då mamma körde upp mig eftersom vi skulle till Hem och villamässan i älvsjö. Först och främst så skulle vi kolla kök hade vi bestämt men tyvärr så fanns det inte så mycket om just kök så det blev en liten besvikelse. Annars så hittade jag en jättefin fleecefilt som jag ville ha som överkast till min säng men det fick vänta, står på önskelistan istället hehe, köpte oxå årets första julklapp och lite annat, fanns inte så mycket av det jag var intresserad av faktiskt.


Nu ska jag öppna skolböckerna lite och bara ta det lugnt resten av dagen, är sjukt trött! Puss.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards