lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Elin - 18 oktober 2013 19:31


Av Elin - 18 oktober 2013 16:47


 Stressa inte upp dig i onödan.

♡ Våga släppa kontrollen lite mer.

♡ Ha inte för stora krav på dig själv.

♡ Tänk framåt och inte för mycket bakåt.

♡ Var inte rädd för att be om hjälp.
♡ Våga vara lyckling.

♡ Det är okej att känna.

♡ Tro på dig själv.


Av Elin - 18 oktober 2013 13:11



Dags att berätta om gårkvällen då. Det var verkligen en otroligt rolig kväll med mycket goda skratt. Emelie och jag kom dit lite tidigare än vad vi hade planerat, vilket jag tyckte var skönt för då slapp jag oroa mig att bussar och sånt var sena och att vi inte skulle hinna haha. Innan vi gick in i studion så plockade vi på oss gratisdricka och godis, gratis är gott ;). Sen tog vi plats på första raden av en av läktarna, dock så ångrade vi att vi inte satte oss lite högre upp eftersom kameror och publik var en aning i vägen för oss, men det gick ändå :). 

Första gästen var Michael Nykvist, hans inspelning tog ungefär en timme efter lite teknikstrul, David hellenius är verkligen sjukt duktig programledare och väldigt rolig! Efter en liten paus så kom äntligen Carola! Wiho! Det var en väldigt fin och äkta intervju och Carola bjuder som alltid på sig själv, blev många goda skratt haha, mer berättar jag inte! Intervjun tog ungefär en timme med Carola oxå, i pausen så ställde jag mig upp för att sträcka på benen och då fick hon syn på mig och vinkade åt mig, fina Carola! Mer om intervjun berättar jag som sagt inte, det får ni se när programmet sänds ;).

 

När intervjun var slut så gick vi till scenen och när Carola såg mig så pekade hon på mig och så hörde jag att hon sa till resten att vi skulle ta kort först och när vi hade gjort det så tackade hon mig för senast, inte ens en vecka sen vi sågs senast ;). Sen när jag hade fotat Emelie och Carola så var det bara att åka hem efter en grym kväll! Nu känns det som att allt det roliga är slut haha, det har varit så himla mycket Carola dom senaste veckorna som jag har sett fram emot och nu vet jag inte hur lång tid det tar innan jag får se eller träffa henne igen, känns jättetråkigt verkligen. Men jag kan iallafall säga att jag aldrig har sett henne live så här många gånger på ett år som detta år och det passar ju bra att hon firar 30 år som artist just detta år då ;), det är meningen att det ska vara ett Carolaår! :D

 


<3

Av Elin - 18 oktober 2013 09:07


God morgon på er! Herregud, det är redan Fredag, usch vad dagarna går fort! Idag har jag inte så jättemycket inbokat, ska alldels strax åka till tandläkaren som är det ända. Ska för en gång skull bli ganska skönt att åka dit eftersom jag har haft så mycket problem med mina lagningar som jag gjorde i somras och nu i höst. Det är ungefär det ända jag har planerat idag, eller jag måste verkligen plugga! Har inte gjorde det på hela veckan eftersom SUs mondosida har legat nere så har inte kommit in och kunnat hämta hem uppgifterna, men idag och på måndag får ajg ta mig i kragen och göra jobbet. Är såå otaggad när det gäller skola jst nu, längtar bara tills denna kurs är slut och man får ett E så man kan lämna den bakom sig.


Efter lunch någon gång så kommer det upp ett inlägg om gårkvällen, kan avslöja att den bjöds på många många härliga skratt och det blev verkligen jättelyckat, men mer om det efter lunch! Nu ska jag klä på mig, sminka mig och framför allt borsta tänderna hehe ;). Kram på er!


Åh, har ju helt glömt bort att berätta att ajg drack årets första julmust i Onsdags efter ridningen, jag älskar verkligen julmust! Bland det bästa som finns, nästan lika gott som lakrits och choklad! :D

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards