lyckopillerelin

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Elin - 30 oktober 2013 19:50



Heej på er kompisar. Nu är jag hemma igen efter en otroligt lång dag i studion. Haha, det låter lite som att det är jag som är med i alla program eller nått men så är icke fallet! Sitter ju bara i publiken ;). Idag var det iallafall dags för en pilotinspelning, alltså en inspelning av ett program som kanske ska börjas visas i TV4, beroende på om kanalen vill satsa på programmet eller inte. Programmet hette Jukebox och programledare var Lotta Engberg, artisterna var Lina Hedlund, Patrik Isaksson, David Lindgren och till sist Ann-Louise Hansson. Jag kanske inte tyckte att det var ett av dom bästa musikprogrammen jag har sett men det var absolut jättekul att vara där. Dock så höll det på väldigt länge! Kom dit vid 13 och det blev klart ungefär vid 19, så ca 6 timmar har jag och Sofi varit där. Jag som kände mig lite risig redan i förmiddags tyckte att jag blev sämre under dagen, men eftersom luften är så otroligt dålig i såna där studios så tror jag att det är lugnt. men oj vad vi har applåderat, skrikigt och skrattat, kommer nog inte ha någon röst kvar imorgon.


Ska bli spännande att se om det blir något program av detta, men det vet man inte förs om typ kanske 5 månader, nu är jag iallafall hemma och är helt slut, både i kropp och knopp. Men jag har bestämt mig för att skriva i ca en timma nu på tentan, äta något och sen ska jag nog sova. Ha en bra kväll hörni, kram!


Av Elin - 30 oktober 2013 11:52


Hej kära läsare. har försökt att plugga nu under morgonen/förmiddagen, ärligt talat så har det gått sä där med det. Är så otroligt seg på morgonen och det dröjer några timmar innan jag kommer igång och orkar plugga. Det märks verkligen att ajg är en nattperson, igårkväll när jag skulle försöka sova så låg jag och tänkte på hur jag skulle skriva tentan lixom haha. Har inte varit på topp denna Onsdagsmorgon heller, sov dåligt inatt och börjar få lite ont i halsen, blir väl sjuk lagom till helgen då alla spänningar för tentan släpper....men jag ber till Gud att han ska hjälpa mig att hålla mig frisk, så det går säkert bra :).


Just nu är Sofi på väg hit och sen om typ en halvtimme så ska vi knalla ner till inspelningen av det nya musikprogrammet, har ingen aning om vad det heter men det blir spännande ändå! Sen kommer ajg hem vid kanske 19 och då är det bara att hoppa in i duschen och fortsätta skriva på tentan. Imorgon ska ajg skriva heeela dagen har ajg bestämt! Nu ska ajg plocka fram kläder och sminka mig, känner att det kan behövas sättas på lite smink när jag är så här trött hehe. Ha en bra Onsdag vänner, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards