lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av Elin - 22 oktober 2013 17:00



Haha, ni kommer tycka att jag är helt galen nu, men vet ni vad jag gjorde igårkväll? Klickade in på Pernilla Wahlgrens blogg och såg att hon var i Stockholms studios igår för att spela in "så ska det låta". Jag som älskar så ska det låta gick genast in och bokade två biljetter till inspelningen redan nu på Söndagkväll! När det ändå är så nära så känns det ju som att man bara måste gå och är det gratis så är det ytterligare en anledning att gå. Har ingen aning om vilka artister som är där, men dom är u två i varje lag så någon bra måste ju vara med. Tänk om Carola är där! Eller Sarah Dawn Finer! Eller Helen Sjöholm! Eller Tommy Körberg! Okej, nu börjar jag spåra ur haha, ska bli jättespännande iallafall! :D

Av Elin - 22 oktober 2013 13:00


För en gång skull så är jag fakiskt nöjd över mig själv. De senaste tre kurserna har varit kurser som har passat mig vilket har resulterat i bra betyg och kämparglöd. Jag har hela tiden haft svårt att inte jämföra mig med andra och att bara tänka på min egen utveckling, det första året på universitetet så hade jag galet dåligt självförtroende på grund av låga betyg men nu har jag börjat lära mig att det inte spelar någon roll, så länge jag blir godkänd. Men jag kan inte låta bli att bli stolt över mig själv varje gång jag får höga betyg. På ett sätt så är det en bekräftelse på att jag faktiskt kan och att jag har valt rätt yrke.





Av Elin - 22 oktober 2013 10:23


Asså åååh! Hade precis skrivit klarrt ett inlägg och skulle bara infoga en bild, vad tror ni händer? Datorn hänger sig och allt försvinner! Suck! Nu skiter jag i bild bara för det haha. Hej på er förresten. Usch vilket tråkigt väder det är här hemma i Spånga idag, regn och rusk. Idag är det skola som gäller på eftermiddagen, har egentligen inte pluggat så mycket som man borde men jag hoppas att jag blir lite klokare på seminariet, har varit så otroligt opepp den senaste veckan! 


Sitter just nu i soffan och lyssnar på Melissa Horn och läser mejl och sånt, ska srax göra mig en äggmacka tror jag ;). Nä hörni, datorn håller fortfarande på att muppa sig så ska väl försöka få iväg detta ointressanta inlägg innan datorn åker genom fönstret på grund av min frustration haha. Ha en toppendag!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards