lyckopillerelin

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Elin - 27 oktober 2013 15:17


Hej på er vänner. Har valt att lägga bloggen lite åt sidan idag så jag kunde koncentrera mig på hemtentan som ska in på Fredag. Började skriva vid 12 typ och då hade ajg skrivit ca 200 ord av 3500 ord, nu är jag uppe i 1500 ord. Framsteg men långt ifrån klar. Ena stunden känns det ganska lugnt att man klarar detta, men sen så förvandlas det till panik helt plötsligt och jag tror att allt kommer att gå åt skogen! Har iallafall skrivit i några timmar nu och känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig längre så jag tror att jag måste lägga ifrån mig alla skolböcker för idag.


Ska städa mitt rum nu istället sammtidigt som jag lyssnar på Carola, allt går så mycket smidigare då ;). Efter städningen ska jag hoppa in i duschen och sen bara ta det lungt. Vid halv sex typ så kommer Sofi hit och äter middag med oss, sen vid typ kvart i sju så ska vi knalla ner till studion för inspelning av så ska det låta, spännande!! Har absolut ingen aning om vilka som är där, men det visar sig ikväll ;). Kameran följer självklart med!


Imorgon ska jag till Bålsta för att plugga med Mia och Vånkan, hoppas vi får något gjort! Nä hörni, plocka ihop alla böcker och börja städa kanske, kram på er!


Sån här kaos brukar det vara i min säng varje tentaskrivning haha.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards