lyckopillerelin

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Elin - 6 november 2010 23:15


Har inte hänt så mycket idag, fixat med lite presenter, mamma och jag var och handlade lite sen har jag typ bara suttit framför datan och softat....


Har haft en extrem huvudvärk idag och den vill inte ge med sig (nej jag är inte bakis-jag drack bara ett glas vin igår!) tror att det kan bero på för lite sömn.


Nu sitter jag här och kollarpå I hennes skor...rätt ok faktiskt :). I pauserna lyssnar jag på Sarah Dawn Finers soloturne från borås som gick på radio ikväll som jag heeeelt glömde bort :O. 


Oj nu börjar det igen!


Hörs senare kanske...eller imorgon ;).


Puss


Lyckopiller <3

Av Elin - 6 november 2010 14:38


Detta fick jag av familjen , inget jättedyrt och speciellt eftersom vi åker till Florida i januari ;).


 


   


 


  


Resten kommer här som jag har fått av lite olika hehe


    

Den här dvdn fick jag i väntan på Celine Dions senaste dvd :)


  


Biljetter till Sarah Dawn Finers julkonsert + 500 kr :D fick det av farfar


    

  


strumpor och den andra femhundringen fick jag av gudfar med familj :D


  


       


Mormor och morfars present får jag imorgon då vi ska hem till dom och käka middag, mamma sa att jag kommer bli glad haha :P.


Bild på det får ni imorgon. Är jätteglad över allt jag fick! :D


Lyckopiller <3



Av Elin - 6 november 2010 01:04


Nu är jag 19 år! :D Ett år äldre hahaha och nu längtar jag redan till nästa år då jag fyller 20 :P.


Dagen har varit jättebra! M kom hit vid halv 1 på dagen och vi typ pratade, chillade framför datan och tog det lungt....åt lunch sedan fick jag skjuts till stallet och M till Vällingby. Hade ponnylekis och det var riktigt kul idag faktiskt! Barnen var jätteglada och jag med haha. 


När jag hade duschat och tagit det lugnt så började jag öppna presenterna från familjen :) fick mycket fint :D bilder kommer imorgon för jag orkar inte ta kort på allt nu som ni kanske förstår ;).


Hade en jättetrevlig kväll med släkt och vänner, mycket prat och skratt :D. Nu ät det bara familjen A kvar.....undrar när dom tänkte åka hem hahaha. Meeen det är trevligt när dom är här. Dom kom först hit och åker sist :P. 


Nää nu ska ajg nog kolla runt lite på andra bloggar :).


Gonatt sötisar 


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards