lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Elin - 14 november 2010 23:41


Kvällen har spenderats framför TV:n, vi börjad med att titta på Beck-levande begravd och det sägs ju att det är den läskigaste Beckfilmen som gjorts. Jag kan garantera att det är den läskigaste! Jag höll på att skita på mig flera gånger haha.


När den var slut så gick ju Beck-advokaten på tv4 så då fastnade man framför den oxå.


Måste bara säga att jag ääääälskar Gunvald Larsson-Mickael Persbrant! <3


  


Här kommer några sköna citat:


Gunvald: Du får TVÅ sekunder på dig att öppna dörren, sen kör jag upp dig i ett HÄSTARSLE med käften före!



Beck: Vad hände? Tänkte du kasta ner han från taket?

Gunvald: Först gick rocken sönder sen höll han på att ramla ner från taket, det var det som hände.



Gunvald: Vet du hur man använder en mobiltelefon? 
Den anhållne: Tror du jag är dum? 
Gunvald: Du är både dum och jävligt ful, jag förstår att du måste våldta för att få knulla! 
Den anhållne: Sluta trakassera mej! Är det du som är den där Gunvald Larsson? 
Gunvald: Det sa jag när jag satte på bandspelaren men ditt närminne sitter väl i förhuden?! 




Beck kommer in på sitt kontor med sönderskuren kind (efter att ha fått en flaska krossad mot huvudet) varpå Gunvald utbrister "Vad fan har du gjort? Rakat dig?"




Gunvald:Var man på sin plats, en på kåken, en på psyket, själv tänkte jag gå på krogen.



Beck: Vad har du gjort?
Gunvald: Vad ser det ut som? Gjort illa mig i foten.
Vill du vara så vänlig och flytta på dig, du kanske ser att jag har svårt att gå?
Beck: Vad är det som har hänt?
 Gunvald: Jag har trampat snett. 
Beck: När hände det?
 Gunvald: 21.30 i går kväll. Sen dess har jag suttit på den där JÄVLA AKUTMOTTAGNINGEN!!! Satan, DET ÄR SKRIKANDE PSYKFALL, UPPSKRUVADE PUNDARE OCH FAN OCH HANS MOSTER! VARENDA JÄVEL SKA HA FÖRTUR. FÖRE MIG!!!
VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SJUKVÅRDSSYSTEM?! FAN, NÄSTAN 13 TIMMAR TOG DET ATT FÅ DEN HÄR SKITEN RÖNTGAD OCH KASTA PÅ DET HÄR JÄVLA PAKETET. SEN FICK JAG VÄNTA TVÅ TIMMAR TILL PÅ ATT NÅN JÄVLA ÖVERLÄKARE VAR UTE PÅ SIN FJOLLTUR PÅ GOLFBANAN OCH INTE KUNDE SKRIVA UT ETT JÄVLA... ÄAH.
Beck: Är du inte sjukskriven?
Gunvald: I foten, inte i huvudet.




Beck: Har du någon gång... Har du någon gång varit som i en kupa med en kvinna?
Gunvald: Du menar när det bara plötsligt finns en annan människa i kroppen, i tankarna, i huvudet. Man gör det man ska göra men man gör det liksom i en kupa. Är det så du menar?
Beck: Ja precis, precis!

Gunvald: Nej, det har jag aldrig gjort.


Gunvald: Det e ta mej fan för jävligt. Varenda gång man är 2 cm från den där jävla pilsnern så dyker det upp ett lik. Jag slår vad om att varenda mördare i det här landet har våra arbetsscheman.


Nä, nu är det sängen som gäller.


Gonatt


Lyckopiller <3



Av Elin - 14 november 2010 17:12


Jag ber om ursäkt för den dåliga bloggningen under helgen, men har inte riktigt haft orken att gå in och skriva något (sen finns det inte så jättemycket att säga eftersom jag mest har legat i sängen och sovit).


Idag har iallafall febern försvunnit, skönt! Men jag stannar hemma från jobbet imorgon oxå så jag orkar med privatlektionen på tisdag ;). Farfar har varit här på fika eftersom det är fars dag idag,trevligt treligt haha han ville att jag skulle skjutsa hem honom nu när jag väl har börjat köra....meeeeeen nä. Är inte så duktig än xD.


Känner att jag har missat mycket under helgen pågrund av sjukdom.


Såhär skulle den se ut:

Fredag: Ponnylekis, Vinprovning med tjejerna.

Lördag: vila på förmiddagen, utgång med tjejerna/middag och mys med stalltjejerna.

Söndag: Stallet hela dagen


Istället blev det såhär:

Fredag: Sova, sitta framför TV:n och datan

Lördag: sova, sitta framför TV:n och droga Carola(:D) och sitta framför datan.

Söndag: Sova, vara lite social med farfar, sitta framför TV:n eller datan.


jaaaaaaa, skitkul det verkar vara va? :(


Nu är jag sjuuuuuuuukt hungrig, har bara ätit en pannkaka idag och det var klockan 1 typ. Sen har jag fått hicka....är lite svårt att skriva när magen hoppar hela tiden xD.


Nä, nu måste jag vila lite.


Ses


Lyckopiller <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards