lyckopillerelin

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 2 november 2011 22:08

Eller, ridlektion och ridlektion. Vi hade teori idag av någon konstig anledning. Var typ 1-2 år sedan jag hade teori haha, men men det var rätt skönt att slippa rida ändå! Finns inte så mycket mer att skriva. Vi fick fixa dom hästar som hade mugg och sånt vilket ledde till att jag fick en ny liten favoritheest i stallet, Mary gud så otroligt kelig, snäll och söt hon var, mitt hjärta smälte lite när hon la huvudet på min axel när jag hade klappat henne ett tag!


Annars så kom Rebecca och jag fram till att grönsåpa luktade museum typ naturhistoriska som jag först tänkte på, att salva är hopplöst att få bort från händerna om man inte vill smörja in sig i det och att jag har en väldigt seg reaktionsförmåga när jag sätter på vattenslangen när Rebecce riktar den mot mitt ansikte.....jaa, en var det väl inget mer då. Man får helt enkelt tagga till nästa vecka på att rida ;).


Tyvärr så har jag ingen bild att bjuda på denna gång :(

Av Elin - 2 november 2011 14:16

...för att jobba, slappa och tillsist rida. Återkommer när jag kommer hem.


 

Haha fett gammal bild!

Av Elin - 2 november 2011 12:22


Smälter varje gång jag ser denna på TV, så himla klockren!


Av Elin - 1 november 2011 22:50

...allvarligt!


Brukade typ ha värsta kollen på allt i mitt och även andras liv i vissa lägen förrut. Skola, tider, aktiviteter, möten allt! Men på den senaste tiden så har jag inte koll på någonting längre. Den förmågan är som bortblåst nu....eller det kanske är bra, tecken på kontrollfreak kanske...men iallafall. Nu glömer jag bort möten, dagar, sl-tider, schema. Kommer väl inte fatta någonting när jag blir väckt av en sjungande familj på lördagmorgon för att jag har glömt min egen födelsedag. Förstår inte varför jag glömmer bort och förväxlar saker och ting, är ju fan jobbigt! Någon som kan tänka sig veta varför det har blivigt så här? Stress? inte lika intresserad av saker?  egoistisk? Eller kanske det här:




Okej, kanske inte....vet inte riktigt om jag ska tro på det där, sist jag gjorde det där testet så fick jag 17 och var påvääääg in i en depression. Kanske inte riktigt meningen att man ska göra testet två gånger. Nä, tror nog inte på det där, konstiga och frågor och konstiga svarsalternativ var det oxå.  

Av Elin - 1 november 2011 21:30


...så kan man redigera lite bilder med roliga appar på telefonen :P


Tog bilden på morgonen för någon vecka sedan, ibland så är hösten fin! 






     

Av Elin - 1 november 2011 12:43


Jaha, redan drygt 30 minuter efter jag la ut förra inlägget så ändrades hela planen. Ellospaketet med min klänning hade tydligen inte alls kommit, mamma kan inte läsa sms helt enkelt. Så då skippar jag att göra det andra oxå för det var det inte så bråttom med. Får helt enkelt sitta här i soffan hela dagen och titta på TV...guud så tråkigt det låter haha.


 


Av Elin - 1 november 2011 12:10


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards