lyckopillerelin

Alla inlägg under november 2011

Av Elin - 20 november 2011 17:41


Denna helg har gått så bedrövligt fort! Har ingen lust alls att åka och praktisera imorgon...men det blir säkert kul när jag väl har kommir dit.


Gårkvällen var jättemysig, det var länge sen Lisa och jag hade myskväll och det är alltid lik mysigt! Kom hem för typ en timme sen och låste upp dörren till ett kolsvart hus där det ända stället det var en lampa tänd var i Pelles rum där han satt och spelade dator, även köket var fullt med disk så det var bara att sätta igång att rensa och tända lampor. Har precis gjort pannkakssmet och när jag väl orkar resa mig upp från soffan så ska jag börja steka pannkakor :P.


Bjuder på lite bilder från igår


       

Av Elin - 19 november 2011 14:52


Vi tjejer ...
Vi springer runt i huset medan vi borstar våra tänder.
Vi läser på schampo flaskan i duschen.
Vi skrattar åt våra egna skämt innan vi berättar dom.
Vi behöver ingen klocka eftersom vi har en mobil.

Vi kan läsa en mening 10 gånger utan att förstå den.
Vi trycker på dörren fast att det står dra.
Vi säger va? fast vi har förstått allt.
Vi hatar när vinden förstör våran frisyr.
Vi kollar i kylskåpet 10 gånger om dagen utan att äta något.
Vi kan se samma film 10 gånger.
Vi måste ringa till våra mobiler för att hitta dom.
Vi kan kolla på klockan för att sedan glömma vad den visade.
Vi vänder på kudden för att sova på den kalla sidan.
Vi sätter våra alarm tidigare så att vi kan ligga och sova längre.
Innan vi går och lägger oss räknar vi ut hur många timmar vi sover.

Av Elin - 19 november 2011 14:05


Fick reda på för några veckor sedan att Samuel Ljungblahd och Sarah Dawn finer skulle släppa en ny singel ihop. Dom var ju med i nyhetsmorgon härom veckan och sjöng då den låten. Det är en gryymt bra låt med soul och gospel, får gåshud varje gång jag lyssnar på den, can´t wait tills jag får köpa den på Sarahs julkonsert den 18 december! :D


Av Elin - 19 november 2011 12:30


Please, remember me like this.

 


Av Elin - 18 november 2011 22:18


Jag saknar din min fina fina vän, det fattas något i mig när du inte finns kvar här på jorden ♥


 

Av Elin - 18 november 2011 18:38



Den här fredagen har gått helt sjukt fort! Fattar inte vad dagen tog vägen!


Under förmiddagen så var jag och hälsade på min gamla gymnasieskola Didaktus Jakobsberg, en riktig bra skola det där hörni! Eller det var det när jag gick där iallafall, nu vet jag ju inte mer än att personalen är grymma!!! Saknar verkligen gymnasietiden känner jag. Jag fattar inte varför jag var så jävla bitter och tyckte så synd om mig själv och gnällde på allt och alla när jag gick där. Nu sådär 1 ½ år efter studenten så inser jag vilken underbar skola jag gick i och jag är så oroligt glad över att jag fortfarande har kontakt med några av personalen. Kan jag inte tänka mig ett liv utan dom på ett sätt...tror inte dom förstår hur mycket styrka dom ger mig när vi väl träffas!


 


Men iallafall, var väl hemma vid typ 2. Dumpade av väskan, gick på toa sedan åkte jag vidare till systemet eftersom jag och Lisa ska ha myskväll imorgon! :D Längtar!


Nu ikväll ska jag bara vara hemma och slappa. Är ensam typ hela kvällen så vi får se vad jag hittar på. Fram med chipsen och vinet kanske!? :).

Av Elin - 18 november 2011 00:32


 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards