lyckopillerelin

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Elin - 1 november 2012 20:34


Hej mina fina vänner. 1 November idag, tiden går sjukt fort. Hade sovmorgon imorse, skulle ha börjat klockan 9 men fick börja klockan 11 eftersom jag skulle vara med på pajknytisen på kvällen. Trots sovmorgonen så var jag sjukt trött imorse när klockan ringde, kändes som om det var omöjligt att öppna ögonen haha. Men jag red ju igår och brukar alltid vara lite smut i både kropp och knopp dagen efter.


Dagen har iallafall gått väldigt fort. Eftersom man nästan gör samma saker varje dag så känns det som om vissa dagar bara är en timme lång haha. Men idag har det ändå varit en lång dag, efter middagsluren (som jag såklart somnade på, vem gör inte det lixom!?) så tog vi ner alla "äldre" barnen (2åringarna) till gympasalen i 2 timmar, lekte, tjoade och hade det jättekul. När vi hade kommit upp igen på avdelningen när jag slutade så kände jag redan då att jag var lite seg i huvudet, så van är ajg lixom inte än. en iallafall, efter en liten liten paus med en kopp te i handen och en bit rulltårta i munnen så var det dags att börja jobba igen. Vi hade en liten pajfest/knytis med barn, föräldrar och syskon, var jättemysigt med samlingar och mingel. Har precis kommit hem nu och är totalt slut i huvudet, kan knappt hålla ögonen öppna haha.


Imorgon blir det en till busy dag då jag kommer stressa mig igenom typ hela dagen, men det ska jag nog klara av. Nu tror ajg nästan att det blir sängen! Puss.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards