lyckopillerelin

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Elin - 4 november 2012 18:56


Hej igen alla fina som kikar in ♥. Jag hoppas att ni har haft en bra söndag. Mår inte alls lika såligt som igår, är både piggare och gladare. Sönt att jag inte har blivit sjuk, skulle kännas lite konstigt att vara sjuk från praktiken när jag är där för att ta igen gamla sjukdagar lixom. Men jag längtar till imorgon då jag får träffa alla barnen igen.

 

Var ju som jag skrev tidigare idag hos farfar för att fika, träffade min faster som skulle komma oxå, alltid lika kul att ses. På vägen dit så stannade vi såklart förbi Hööks och spanade in lite saker, jag suktade efter ett par ridbyxor och ganska mycket kläder från HV polo, synd bara att det är så dyrt. Men jag kom iallafall ut med ett par ridbyxor i handen , mamma tyckte att ajg skulle passa på att köpa dom närjag hittade dom i rätt storlek och allt + att ajg hade fått pengar av mormor och morfar igår som jag kunde använda, såklart att man slår till då när till och med mamma tycker det.

 

 

Så sjukt skönt material, love it!

 

innan middagen så åkte mamma och jag till vällingby och choppade lite, jag köpte lite smink, parfym och sen så köpte jag en mössa på Stadium, älskar den redan, skulle kunna gå runt med den nu haha.

   

 

ikväll är det Solsidan, Hellenius hörna och sen Beck, jag älskar söndagarna haha, nu måste jag baka kladdkaka. Ciao!

 

 

 

Av Elin - 4 november 2012 12:59


Hej alla fina ♥. Gårdagen blev lyckad trots att ajg inte mådde helt hundra och var så otroligt trött, det var ju inte alls som tidigare år då hela huset var fullt med folk utan i år blev det bara mormor och morfar och familjen A, skönt . Kom inte i säng förs vid 0230 ungefär så det jag tycker att ajg var vaken ganska länge ändå haha. 

 

Idag hade jag och mamma tänkt att åka till Vällingby lite, jag behöver en mössa och det är ingen idé att vänta tills imorgon eftersom jag sa det idag, ngen lär köpa en mössa till mig under dagen för att ajg ska få den imorgon lixom haha. Sen ska familjen åka en sväng till farfar och fika, så han får lite sällskap, kanske svänger vi förbi Hööks för att spana på lite saker till mig hihi.

 

Nä, nu ska jag skriva av ett recept så mamma kan laga lamm till oss imorgon till middag. Puss på er.

 

 

Måste ju lägga upp en bild på kortet jag fick av familjen A, så himla gullit när G har skrivit alldeles själv 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards