lyckopillerelin

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Elin - 10 november 2012 21:32

Tjenare alla glada!

Slänger in ett inlägg nu när det har lignat ned sig och alla gör lite vad dom känner för.

Har haft en jättemysig dag idag, trots att jag var så hiimla trött imorse när jag gick upp. Har varit ute i Vaxholm hos mormor och morfar idag, allt flöt på med sl och det var faktiskt väldigt mysigt att åka buss långt så länge alla bussar kommer i tid förstås ;). Hos mormor och morfar så gjorde jag väl inget speciellt, pratade med mormor och fixade lite bilder, hade det allmänt mysigt bara. Alltid lika mysigt att ses eftersom det inte blir så jätteofta.

Fick skjuts av dom hit ut till lillsved sen, är riktigt kul att vara tillbaka här tycker jag. Allt ser ut som det gjorde sist och lektionerna verkar vara detsamma, till och med maten, har saknat sån här skolmat hihi. Får lite flashbacks på allt som jag var med om när jag gick ULK-kursen. Efter middagen så spelade vi lite innebandy i gympasalen sen gick vi tillbaka till våra rum/hus och spelade kort, filade och bara pratade. Nu har några tjejer gått och lagt sig, några pluggar och några spelar kort. Själv ska jag snart gå upp på mitt rum och plugga lite. Puss!

Av Elin - 10 november 2012 10:46


God morgon alla fina, ellergod förmiddag kanske man säger vid den här tiden. Jag sitter här i soffan med en fleece och en filt på mig, så sjukt kallt här inne, men iallafall sitter här och tittar på nyhetsmorgon medans jag dricker mitt te. Ska snart masa mig upp ur soffan och försöka klura ut vad jag ska ha på mig idag, har ingen aning om vad ajg ska ha på mig, vill att det ska vara skönt med inte jätteslafsigt....I-landsproblem for real!


Åker ut till mormor och morfar snart och ska vara där ute hela dagen sen får jag skjts av morfar till Lillsved för att hålla koll på ett gäng ungar/ungdomar so går ungdomsledarkursen där ute. Ska bli jättespännande att komma tillbaka, var ju typ 4 år sedan jag var där när jag själv gick kursen så minns knappt vad vi gjorde.


Nä, dags att öpnna garderoberna och försöka komma på något att ta på sig, man kan ju inte gå i pyamas hea dagen. Vet inte hur det blir med uppdateringen resten av dagen om det inte blir något så får ni ha en jättebra lördag så kommer ajg tillbaka imorgon. Puss 

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards