lyckopillerelin

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Elin - 23 november 2012 22:58


Orup under röstningen i X factor: "Det går upp och det går ner, men det går alltid ständigt uppåt."

 

Huh?

 

 

Av Elin - 23 november 2012 22:05


Helt sjukt! Var inne på ticnet för att boka biljetter till en luciakonsert den 13 december, som för övrigt ska bli jättemysigt! Då råkade  jag iallafall få syn på att biljetterna till eurovision song contest släpps på måndag. Var ju såklart tvungen att kolla läget hur man bokar och vad priset var. Fick en liten chock när jag såg hur dyrt det var. 2000 spänn för EN biljett på den direktsända finalen om man vill ha dom bästa platserna, vilket man vill. Såklart så hade jag förväntat mig att det skulle vara dyrt men inte så frktansvärt dyrt.


Om jag hade bott i Malmö så hade jag allvarligt övervägt att gå trots det dyra priset på biljetterna, men eftersom jag bor i Stockholm så kostar resa dit och hem + hotell så jag känner att hela allt skulle gå på typ 5000 då...synd, för det är en av mina högsta musikdrömmar. Att få sitta i publiken på den direktsända finalen i eurovision song contest. Jag får fortsätta att drömma om det...


 

Av Elin - 23 november 2012 17:21


Heeeeeej! Ida har det varit en bra Fredag, förutom att energin inte har varit på topp, men man kan inte få allt. Hade mitt tal idag på seminariet, gick helt ok faktist, var först ut och när hälften hade talat så kände ajg att ajg bara ville göra om det för det inte alls var lika bra som dom andras. Menmen, bättre lycka nästa gång.


Vi fick sluta tidigare idag oxå, skönt! Jag och tjejerna bestämde oss för att vi förtjänade lite shopping eftersom det är fredag, löning, vi hade haft bra tal och att vi blev godkända på utvecklingspsykologin i Onsdags, så vi firade med lite shopping på H&M! Slutade med att ajg kom hem med ett par jeans och två koftor och 800 kronor fattigare, dock så ska jag lämna tillbaka den ena koftan. Köpte två i olika färger för jag inte kunde bestämma mig, så den ena ska tillbaka :).


Skulle ut på middag ikväll med Lisa, men jag tror att deet vilar någon sags förbannelse över våran middag eftersom vi har varit tvungna att skjuta upp den i två månader nästan. Vi får se när det blir av helt enkelt, vi har ju hela livet på oss trots allt ;).


Nä, nu ska ajg leta biljetter till Luciafirandet för i år, hoppas det finns! Kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards