lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Elin - 17 november 2012 19:44


Hej alla fina som tappert tittar in här fortfarande. Har varit väldigt inaktiv här idag måste jag ju faktiskt erkänna. Sov alldeles för länge idag, sen blev det ju inte bättre när min kära mor höll på att städa hela huset, vågade inte riktigt gå upp då så jag blev liggandes i sängen til ett. Ångest. Men ändå rätt skönt.


Blev pannkakor till lunch när mamma hade röjt runt i huset färdigt, sen var det bara att stänga in sig i rummet och börja plugga. Har planerat att jag ska plugga omexaminationen på helgerna och sen kursen jag håller på med på vardagarna så jag känner mig ändå ganska peppad inför skolan igen. Tråkigt bara att en jätteintressant kurs ska förstöras med en jobbig examination.


 


Mamma och jag åkte iväg en sväng till Vällingy på eftermiddagen, kände att ajg behövde en liten paus så följde med + att ajg hade spanat in en tröja på HM som jag ville köpa, dock så var mamma så himla klantig så hon klippte sönder mitt bankkort så har lixom inget att betala med längre eftersom jag inte har några kontanter, känner mig helt handikappad och pank! Men mamma har precis beställt ett nytt så hoppas jag får det nästa vecka!


Nu sitter ajg i soffan och dricker ett jättegott rödvin heter Donna maria för er som blev nyfikna och tittar på Gäster med gester, såå bra asså! Imorgon blir det mer plugg så vi får se hur det blir med uppdateringen...nä, åter till TVn, puss!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards