lyckopillerelin

Alla inlägg under december 2009

hmm

Av Elin - 4 december 2009 18:55

det fattas något i mitt liv...

lycka?

jag vet inte.

Av Elin - 4 december 2009 16:26

Pratade med I idag, fyfan vad allt känns bätre nu, om jag bara kunde visa henne hur jag uppskattar våra pratstunder <3


Jag fick ur mig det, jag klarade det. Plötsligt känns allt mycket lättare, det som jag har gått och burit på i veckor det som hade fått mig att skjunka ner på djupet. Hon lyssnade, hon förstod, hon kramade mig.

MEN spärren satte sig i huvet, jag vill kunna släppa ut allt men någonting i min kropp säger nej. Hur fan ska jag göra!? Jag vill men jag kan och vågar inte.


Jag beundrar henne att hon orkar, orkar lyssna på mig, orkar ta sig tid. Jag hoppas vi pratar mera, jag behöver det, jag behöver henne. Jag behövde en kram, det märkte hon. Tack I <33





Av Elin - 3 december 2009 23:51



men jag har lovat den här gången att jag ska ge allt jag säger att jag har


  

Av Elin - 3 december 2009 23:25

Fick reda på att vi ska hoppa på onsdag och att Å höll på att tappa hakan när R sa att jag ville vara med haha, men vafaan måste ju se till att bjuda på en tårta snart asså xD nä men det är faktiskt jättekul att hoppa på Halla <33 sålänge man inte landar på framvalvet xD.



Imorgon vet jag knappt hur jag ska klara mig men det får gå...vet inte riktigt hur dagen kommer att bli så jaa



gonatt



Av Elin - 3 december 2009 18:26

Borde

det finns så mycket jag borde göra och vara.

jag borde plugga, jag borde städa,jag borde vara en bättre människa,jag borde tänka mindre, jag borde låta mina tankar få komma ut på något sätt.


Orka

jag orkar inte

jag orkar inte plugga,jag orkar inte städa,jag orkar inte vara en bättre människa, jag orkar inte låta mina tankar få komma ut.


"Det du just nu inte klarar så bra är dig själv. Men du är viktigare än alla skolor som finns."

-tack för dom orden, jag ska försöka komma ihåg dom <3

JA

Av Elin - 3 december 2009 14:56




Är du en av dom som gråter när ingen ser på?











Av Elin - 3 december 2009 14:39

Har kommit hem för ett tag sen från älvsjömässan, fan aldrig mera asså så himla mycket folk och kassar så jag dööööör :O xD.


Var i skolan en snabbis och skrev prov

hoppas på att hon är ledig en stund imorgon så jag får prata lite för om jag inte sprängs idag så gör jag det imorgon eller under helgen!


funtar på att mejla E, jag saknar henne det var säkert 2 år sedan vi pratade <3

nu ska jag försöka skriva på hemtentan

bye

Av Elin - 2 december 2009 23:02

Jag ska kämpa!

för dig <3

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards