lyckopillerelin

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Elin - 7 oktober 2015 18:56


Hej på er. Vilken otroligt lång och jobbig dag jag har haft idag. Funderar seriöst på att typ gå och sova redan nu då jag bara vill försvinna ett tag. Jag tror dessutom att jag håller på att bli sjuk, eller så är jag bara så himla trött efter två otroligt intensiva veckor på jobbet och sedan en helg där jag inte gjort ett jota typ. Det kanske är då allt kommer ikapp litegrann. Har iallafall haft fruktansvärt ont i kroppen hela dagen idag och min näraste kollega såg på mig redan i morse att jag var trött och inte var på topp. Har haft sjukt mycket ångest, nära till tårar (som vanligt, men ändå) och haft den här känslan av att jag bara vill bort. Bort från allt. Har varit otålig, varit en sjukt dålig pedagog känns det som och bara varit ledsen liksom. Svårt att förklara. Självklart så hade jag ju stängningen idag också då det är onsdag vilket gjorde att det kändes som att dagen var ännu längre än vad den kanske var. Nog om det då jag känner att jag börjar bli lite irriterad på mig själv för att jag är så bitter hela tiden. Ledsen för det haha! Nu ska jag försöka hitta på något att göra, är alldeles för trött för att läsa, kanske blir någon serie eller något jag tittar på istället. Kram på er och glöm inte bort att du är värdefull precis som du är.


Ont överallt.

Av Elin - 7 oktober 2015 07:45


Jag blir ombedd av klubbens ungdomssektion att hjälpa till på årets julshow i stallet då barnen tydligen har respekt för mig, för att jag kan göra mig hörd och för att jag sjunger bra.


Elise: "Du är precis som Åsa, fast yngre och du sjunger bättre!"


Haha vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller förolämpning, men eftersom jag tycker om Åsa så mycket så antar jag att jag får ta det positivt. Ett mycket gott skratt fick jag också! ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards