lyckopillerelin

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Elin - 18 oktober 2015 15:54


Har väl kanske inget större sug att blogga så mycket längre. Vet inte riktigt om det är orken som spökar eller annat. Men ibland är det skönt att bara koppla bort bloggen och försöka fokusera på att leva istället. Vilket i sig kan vara ganska jobbigt det också ibland. Denna helg har iallafall gått rysligt fort. Är inte alls sugen på att jobba igen haha. Fredagskvällen spenderade jag iallafall hemma hos Elin, fast utan Elin. Fredagsmys med Lillemor och bebis blev det. Från mina barn på jobbet till barn på fritiden, hur mysigt är inte det liksom!?


Trots att jag sov hemma natten till lördag så blev det häng med Elin och hennes familj även igår. Följde med till Hööks, fikade med Elin och Peter och sedan följde jag med dem hem och blev kvar där och såg på Så mycket bättre tillsammans med dem. Älskar verkligen att umgås med bästa familjen knas <3!


Idag hade jag ingenting planerat då jag stälde in den ända grejen jag skulle göra redan igår. Kände att jag behövde en dag till ledigt för att ta igen mig. Det har varit lite väl intensivt den senaste månaden, men nu har jag haft två helger efter varandra som har varit ganska så lugna. Så efter denna helg är det dags att köra på igen, även på helgerna. Förhoppnnigsvis så har jag hunnit ladda batterierna för de kommande månaderna. Idag har jag iallafall fikat några timmar med Bella nere i Spånga. Det är det enda jag har gjort faktiskt.


Nu ska jag nog försöka läsa lite, om jag orkar. Kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards