lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 oktober 2015

...

Av Elin - 14 oktober 2015 22:56


När man är för trött för att hålla tillbaka tårarna. När man gråter utan någon speciell orsak. När allt bara känns...jobbigt.

Av Elin - 14 oktober 2015 20:09


Inser ni hur seg jag är i huvudet. Mitt minne har verkligen blivit läskigt dåligt sedan jag börjat jobba. Det kanske har något med mitt yrke att göra, eller min ålder hehe. Lång jobbdag idag. Sen stängning och massor som har hänt. På ett positivt sätt. Bra respons från föräldrar, barn och kollegor. Skratt tillsammans med barnen och kollegor och jättemycket barnasinne i mig som barnen tog tillvara på. Har verkligen försökt att hitta tid till att få prata och umgås med vissa barn i lite lugn och ro under de senaste dagarna. Det är verkligen svårt det där med att "se" alla barnen på dagarna, men ibland kommer jag på mig själv att jag måste hitta mer tid för det. När man väl har gjort det så är det så sjukt mysigt och man inser ibland varför vissa barn är som de är i storgrupp. Mina älskade barn <3. Stängde som sagt ikväll, sen stängning men ändå helt ok då vi fick gå i tid för en gång skull. En helt ok dag på jobbet helt enkelt, trots få personal.


Vårt snygga sagoträd som barnen har hjälpt till att hitta.


Åh, vår ena saccosäck gick sönder idag men jag kom på den smarta ideén att spara frigolitbollarna till massa annat kul, det roliga var att jag blev mer exalterad än barnen när vi skulle spara allt haha. Längtar tills vi får användning av det! :D


Färdkost på hemvägen <3


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards