lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Elin - 12 oktober 2015 21:40


God kväll på er vänner. Borde väl egentligen kanske typ ligga i sängen nu, eller om en kvart åtminstonde men innan dess så tittar jag in här en snabbis. Det kändes imorse att det var måndag och det märktes på jobbet också kan jag säga. Var typ kaos på morgonen när vi inser att en avdelning står men en personal efter lunch på 18 barn + att fler avdelningar var kort om personal. Men efter lite meckande så löste sig det också. Var en kort dag för barnen idag då vi hade APT mellan 16-18, vem är det egentligen som sätter upp ett APT på en måndag, känns inte som det mest optimala om man frågar mig. Menmen, vi fick många goda skratt tillsammans iallafall och det gör ju det hela mycket lättare. När jag hade slutat jobbet så spurtade jag till Hässelby gård för att hinna med tunnelbanan in till Sankt eriksplan för att möta upp Elin vid Filadelfiakyrkan för gospel. Har inte varit där på två veckor så det var verkligen dags igen och det var fantastiskt! Magiskt när vi sjöng Kents "Utan dina andetag"! På vägen hem så flummade Elin och jag runt (därav den konstiga rubriken på inlägget) och sedan skildes vi åt i Spånga. Nu är det dags för mig att lägga fram lite kläder inför morgondagen, sedan är det sängen som kallar, kram på er!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards