lyckopillerelin

Alla inlägg den 22 oktober 2015

Av Elin - 22 oktober 2015 21:11



Igår vaknade jag till denna tweet från världens bästa Sarah. Jag finner inga ord vilken fantastisk kvinna hon är och jag är så fruktansvärt tacksam över allt hon gör för mig. På söndag är det äntligen dags att se henne i Cabaret igen och på måndag så blir det andra äventyr tackvare henne <3. 

Av Elin - 22 oktober 2015 16:50


Hej mina vänner. sitter i soffan med mjukiskläder och försöker läsa ikapp om den fruktansvärda skolattacken i Trollhättan. Kanske inte det roligaste att läsa om, men när jag fick höra om detta i personalrummet på rasten så uppfattade jag inte riktigt vad som hade hänt. Förs nu. Helt sjukt att detta har hänt i Sverige, börjar seriöst snart bli rädd för framtiden. Vill vi att våra barn ska växa upp bland all denna hat!? Jaja, nog om det. Haft en kämpig dag på jobbet idag. Är inte så jättefrisk ida gom man säger så och trodde att jag skulle behöva gå hem mitt på dagen, men när jag kom till jobbet imorse så insåg jag att vi var kort om personal och lite annat och då kunde inte mitt samvete lyssna på min kropp helt enkelt. Vi hade iallafall storsångsamling denna torsdag, gymnastik och lite annat som barnen har roat sig med. Slutade vid 15:30 och åkte raka vägen hem för att slänga i en tvätt och vila. Blir tidigt i säng ikväll, men tur att det är fredag imorgon. KÄMPA ELIN! En dag kvar, sedan helg!


Random bild, men blev sjukt sugen!! Nu ska jag hämta upp ett paket och förbi Vällingby en snabbis med mamma. Att bro på vila :).

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards