lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Elin - 5 oktober 2014 18:32


Hej på er vänner. Jämfört med igår då jag inte gjorde någonting mer än att bara sitta i soffan och titta på TV, så har denna dag gått i ett vill jag lova. Blev väckt av mamma klockan 9 och kände mig ändå väldgit utvilad, sovit i 11 timmar under helgen båda nätterna, så skönt! Vid 10 så åkte vi alla till farfar i Väsby för att hälsa på. Det var ett tag sedan som jag följde med så kände att det var dags igen. Vi var väl där i någon timme och sedan lämnade pappa av mig och mamma på Spånga station.


Vi två åkte vidare mot stan för att vara med på Ung cancers pärldag. Denna vecka så kom vi lite sent och det ångrade vi direkt. Eller, det är urkul att så många engagerar sig och vill hjälpa till, men vi fick vänta på att få plats i ca 30 minuter. Lite drygt då jag bara såg hur massa armband försvann när tiden gick haha, vill ju ta vara på den tiden som finns att pärla med att göra så många armband jag bara kan. Så nu vet jag det, jag måste vara där innan 12 för att få sittplats direkt! Jag hann iallafall med att göra en hel del, tyvärr bara vita då det var de enda som fanns, men fick tag i några svarta också som jag behövde. Vid 16 ungefär så åkte vi hemåt, båda nöjda med vår insats ;).


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards