lyckopillerelin

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Elin - 12 oktober 2014 17:53


Hej på er allihopa. Har verkligen haft en jättemysig helg denna vecka. Samtidigt som jag har tagit det lugnt så har jag ändå gjort saker, precis som det ska vara enligt mig :). Idag vaknade som vanligt vid 10, låg kvar en stund i sängen och myste innan jag gick upp för att börja dagen. Vid 12 ungefär så åkte jag iväg med mamma och pappa till Solna för att gå på lägenhetsvisning. Har kollat på denna lägenhet ett tag nu och den verkade vara perfekt så vi åkte dit och kollade på den live. En otroligt fin och fräsch lägenhet, stor och bra öppen planlösning. Det som var minus i detta sammanhang var att det inte var någon balkong och även på bottenplan, en aning felvänd. Kollade ju inte så jätteseriöst eftersom det lär ta ett år till innan jag verkligen kollar seriöst, men området var helt fantastiskt så ska verkligen hålla koll på lägenheter i närheten där.



Efter det så blev jag avsläppt vid Spånga station och så satte jag mig på Spånga konditori och väntade på att Rebecka skulle komma och hålla mig sällskap. Vi satt nog och pratade i närmre fyra timmar om allt mellan himmel och jord, det är alltid så himla skönt att träffa Rebecka och det är så himla lätt att prata med henne om allt. Det känns alltid som att man sågs dagen innan varje gång man ses fast det kan vara en månad sedan, sann vänskap <3! Det var så himla mysigt att sitta inne på ett varmt fik med en fin vän och varsin kopp te när regnet bara öste ned utanför, höstmys!


Eh, tet kom efter detta hehe.


Blev hämtad vid Svandammen av mamma, vi åkte till Vällingby för att handla lite och nu har jag precis duschat. Planerar att sitta här i soffan (förutom när vi ska äta middag) äta ben and jerrys och titta på TV för resten av dagen faktiskt. Imorgon är det en ny vecka på förskolan och jag längtar verkligen! Kram på er.

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards