lyckopillerelin

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Elin - 26 oktober 2014 22:26


Är hemma i mitt älskade Stockholm igen, kom in på centralen 15 minuter tidigare till och med! Riktigt bra SJ, dock så lär det vara första och sista gången det händer i mitt liv. Resan upp gick bra, den var något seg, men hemresorna tycker jag alltid går segare för då vill man bara hem haha! Sitter just nu i soffan och kollar på TV, men tror att jag snart ska gå och sova, nog för att jag har sovit gott hos Sara och Oscar men ååh vad skönt det ska bli och sova i sin egen säng igen hihi. Imorgon är det tillbaka till vardagen igen och jag är redo för en tentavecka med mycket annat kul också, passar på att säga god natt redan nu till er så återkommer jag imorgon, natti natti!


En sjukt fin tavla som jag blev kär i hemma hos Sara och Oscar!

Av Elin - 26 oktober 2014 16:57


God eftermiddag på er vänner. Söndag idag och officiellt vintertid, tycker att det är tillräckligt kallt som det är faktiskt haha. Menmen, vi får hoppas att jag missar den värsta kylan i vinter :). Idag började dagen klockan 8 med en snabb frukost och sedan så åkte Sara och jag på barnvälsignelse då Oscar hade migrän. Vi var i kyrkan ett antal timmar, gudstjänst, mat och sedan tårta + massor utav barn, vi var ganska nöjda nör vi gick därifrån kan jag säga :).




Min favorit, smörgåstårta-mums!


Sjukt snygga tårtor!


När vi hade sagt hej då så åkte vi vidare till Hässleholm, gick runt lite och fönstershoppade lite och sedan tog vi en snabbfika innan jag hoppade på tåget. Kan säga att jag mår illa just nu för att jag har ätit så mycket! Sitter på tåget nu som ni kanske kunde lista ut, lyssnar på lovsång och skriver till er, bäst att passa på liksom ;). Har verkligen haft en underbar helg med en av den finaste och vackraste människan jag har i livet. Känner mig väldigt tacksam som har en sådan fin vän som Sara! Saknar henne redan! Nu ska jag sätta på en film så återkommer jag när jag kommit hem till Spånga sen kramkram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards