lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Elin - 25 oktober 2014 15:11


Hej på er vänner. Allt bra med er? Med mig är det bara bra, sitter just nu i köket hemma hos Sara och Oscar och skrattar hur knäppa de är mot varandra. Idag började vi dagen vid 0930 typ med frukost och efter lite chill så klädde vi på oss och åkte för att fika på Teboden. Ett jättemysigt ställe där jag direkt gick igång på allt som fanns i butiken, tekoppar, te, snygga skyltar, prydnader, ja allt sådant som jag älskar hihi. Sara och Oscar bjöd mig på födelsedagsfika eftersom jag snart fyller år, så vi drack te, åt scones och banana split till efterrätt, MUMS!

 


På väg in

 


Bland det finaste jag har <3

 


Afternoontea

 

Jag drack en riktigt schlagerte (tusen och en natt) och efter två sjukt goda schones så var man ganska mätt!

 


Men det gick i lite efterrätt också, Sara och jag delade som tur var haha!

 


Mysfaktor!

 


Sjukt snygga, men det var tyvärr bara prydnader!

 

Ikväll blir det kött och potatis till middag och Så mycket bättre på TVn, har tvingat stackars Sara och Oscar att vi ska titta på det hihi! Nu får vi se vad som händer, ska iallafall stänga ner datorn och vara social igen, kramkram!


 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards