lyckopillerelin

Alla inlägg den 15 november 2014

Av Elin - 15 november 2014 14:11


Hej på er vänner. Idag mår jag mycket bättre. Jag klarar verkligen inte av att bara vara hemma och inte göra någonting just nu, jag blir helt sänkt av någon anledning. Men då har jag lärt mig det iallafall ;). Somnande vid typ 3 inatt så när jag blev väckt vid 10:30 i förmiddags så var jag ganska trött om man säger så. Men jag tog mig upp iallafall och så åkte jag iväg till stallet för att vara med på sångträningen till julshowen som USEK anordnar. Efter lite trassel med kopieringsapparaten så gav vi tillslut upp och så samlade vi alla barn istället för att inte dra ut allt för mycket på tiden. Så himla kul att träffa alla barn igen och se hur engagerade de är! Det hela slutade med att barnen själva ändrade om i hela låtlistan, detta år kommer verkligen bli bäst! När vi hade sagt hej då till alla barn så tittade jag lite på storhästlektionen och fastnade där ett tag när de behövde hästhållare, med det gjorde inte mig något ;). Såå skönt att bara hänga i stallet ibland! Nu är jag hemma, ska ställa mig och baka till imorgon och sen är det bara hopp in i duschen som gäller innan vi ska åka in till stan på 20-årsfest! Återkommer ikväll, kram på er!


Grymt duktiga barn!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards