lyckopillerelin

Alla inlägg den 17 november 2014

...

Av Elin - 17 november 2014 23:23


Jag avskyr att ha så här ont och jag avskyr att jag inte kan vara starkare...

Av Elin - 17 november 2014 20:18


God kväll på er vänner. Idag har jag haft en hemmadag och jag har inte ens njutit över att inte göra någonting. Hädanefter när jag är ledig från skolan och inte har något annat planerat så ska jag börja promenera eller kanske åka till stallet och plugga, för jag pallar verkligen inte att sitta hemma i soffan och försöka plugga eller inte göra någonting. Jag deppar ihop totalt + att jag nästan får lite ADHD, det kryper i benen efter 15 minuter i soffan. Redan vid 11 så satte jag igång och förberedde middagen för dagen. Jag hade planerat att laga en kycklingpaj så jag förberedde med att göra pajdegen så hade jag det gjort. Sen har jag typ gått runt i huset och sjungit stämmor med Sarah Dawn Finer, gråtit lite då och då, tittat lite på TV, pluggat lite och  småstädat lite i huset. Nu sitter jag i soffan igen och tittar på TV, men nu har jag inte lika mycket myror i benen när det är kväll, fast jag känner att jag vill hitta på något. Haha ja ni hör ju hur knäpp jag har blivit! Imorgon ska jag iallafall till skolan i några timmar, sedan ska jag till stallet och mysa med hästar och rida! Så med den uppdateringen så rundar jag av detta inlägg, ha en bra kväll!


Så här snygg blev min kycklingpaj med twist, god var den också!

Av Elin - 17 november 2014 13:52


Här kommer den utlovade bilden på mina presenter som jag fått när jag fyllde år  för någon vecka sedan. Eftersom jag inte firade mig så mycket så har jag liksom fått presenter lite kors och tvärs sedan dess haha. Men nu så tror jag minsann att det inte blir något mer, har fått så himla mycket grejer!




 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards