lyckopillerelin

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Elin - 19 november 2014 21:25


God kväll på er fina ni. Nu är jag hemma efter en eftermiddag och kväll i stallet. Den platsen har verkligen varit mitt andra hem under förra veckan och denna vecka, är så glad att jag har det stället att rymma till när jag har min nuvarande variant av ADHD och går på högvarv hela tiden haha. Kom ungefär vid 16 och har varit där tills 2045 ungefär, har hunnit med att ta några telefonsamtal, pussa på Jissa litegrann efter den otroligt braiga lektionen igår, varit med på USEKs teaterträning-åh, blir helt varm i hjärtat då vi har så grymt duktiga barn, umgåtts med fina vänner och kollat på min gamla ponnygrupp när de red. Tiden har bara flugit iväg idag, det känns som varje hästmänniskas problem, att man är i stallet i en timme känns det som men i själva verket så har man varit där i typ fyra, fem haha. Men tiden går fort när man har roligt sägs det ju ;). Imorgon blir det en hemmadag, vi får se hur jag klarar av det. Men ska försöka plugga, laga middag och städa mitt rum lite hade jag tänkt, sen på kvällen åker jag in till stan för att gå på Ung cancers medlemsträff. Tills dess så säger jag natti natti, kram på er!


Av Elin - 19 november 2014 15:18


God eftermiddag på er mina vänner. Inatt kan jag ju säga att jag sov några timmar längre men inte alls tillräckligt, fattar inte varför jag sover så dåligt! Menmen, jag kom upp idag iallafall och åkte in till tandläkaren vid lunch ungefär. Träffade min nya tandläkare och kände direkt att hon var bättre än den förra, känns skönt att jag har hittat någon som jag gillar. Fick min lagning fixad och är nu bedövad i typ halva ansiktet känns det som! Hatar verkligen att vara bedövad, får panik när den inte släpper direkt, känner redan nu att paniken kommer krypande! Nu sitter jag på tunnelbanan mot stallet och ska vara där resten av dagen, det känns däremot bra! Kanske kan glömma bort min bedövning då och bara må bra, längtar redan! Nä hörni, tänkte passa på att powernappa nu så hare bra så återkommer jag när jag kommer hem, kram!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards