lyckopillerelin

Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Elin - 3 oktober 2016 19:53


Alltså, jag skulle vilja säga att jag har en väldigt hög smärttröskel. Men vissa smärtor, som den i magen som jag har nu är bannemej hemsk! Ni vet en sån där smärta där man inte kan röra sig, inte andas normalt och bara ligger helt paralyserat och kommer ingenstans. Lite så är det nu, så därför tänkte jag försöka glömma bort denna smärta och skriva ett inlägg här istället. Inte så jättekul för er att börja läsa om att jag har ont kanske, ber om ursäkt för det haha. Idag stod klockan på 07:30, var olagligt trött, men fick i mig lite lite frukost och sedan åkte jag in mot Smärtkliniken. Första dagen på rehab-programmet och jag gick iallafall därifrån med lite lättare steg än vad jag klev in med om man säger så. I början så kunde jag verkligen inte koncentrera mig och det kändes som att allt de pratade om inte hade med mig att göra, jag ville bara hem och sova bort illamåendet och känna att jag har något valt på rätt väg i livet den senaste tiden, för så kändes det inte som. Men efter en avslappningsövning och lite prat så kändes det iallafall lite bättre.


Vi slutade tidigt idag och jag åkte hem till Vällingby och passade på att handla lite där. Gissa om jag blev glad när jag såg detta lass?! Som jag har längtat, nu är det jul igen!


Satt ute på balkongen ett tag och andades lite friskluft och åt lunch när solen gassade på, så mysigt! Sedan har resten av dagen bara bestått av glädje, massa telefonsamtal och så lite tårar. Nu vänner så ska jag försöka titta lite på barncancergalan, det beror lite på hur mycket cancer jag orkar med idag. Kram på er! :)


Hur mysigt ser inte detta ut att vara ;)

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards