lyckopillerelin

Alla inlägg den 11 oktober 2016

Av Elin - 11 oktober 2016 16:34


Hej på er alla ni. Denna dag har gått sjukt fort och det är nästan så att jag tycker att det snart är helg igen, konstigt det där. Min dag började ändå väldigt bra måste jag säga. Gjorde samma sak idag som igår, att jag tog med en macka och te och åt frukost på vägen in till sjukhuset.


Resan dit var väldigt trevlig då en kvinna satte sig bredvid mig och sedan pratade vi med varandra hela vägen till hos skulle av. Vi hade aldrig träffats men ändå så satt vi och pratade om flytt, böcker och musik och sedan sa vi till varandra att vi skulle vara rädda om varann och sedan skildes vi åt. Så himla trevligt och kul att det kan bli så ibland! Tyckte det var en otroligt härlig start på dagen :). tre timmar på sjukhuset gick fort, vi gick en promenad på morgonen och pratade om sömn de resterade timmarna.


Kom hem vid 13 då jag gick några ärenden i centrum, åt lunch och strukturera om lite i köket, så nu skulle jag behöva ta en liten tripp till IKEA igen har jag märkt. Mitt kök är ju ganska litet och det tar ju ett tag att bo in sig och märka vad man använder mest och vart man vill ha dessa saker. Tycker ju också att det är väldigt kul att få ändra om lite i lådorna och sånt hehe. Nu den senaste timmen så passade jag på att baka chokladmuffins med mörka chokladbitar i. Alltid redo för fika om någon plingar på dörren hehe ;).

Snygga va? :)


Nu tänkte jag sätta på en film och sedan är det dags att börja laga middag och plocka in tvätten på ställningen, lägenheten blir så himla mörk och tråkig när ställningen står uppfälld med kläder på. Ciao!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards