lyckopillerelin

Alla inlägg den 25 oktober 2016

Av Elin - 25 oktober 2016 21:41


Ja, nu sitter jag här övertrött och skriver till er igen. Egentligen så borde jag sova nu, har typ ont i huvudet för att jag försöker att hålla ögonen öppna. Men eftersom att jag ändå var inne här så kände jag att jag kunde passa på att slänga in ett inlägg iallafall. Denna dag har gått i ett. Först vårdcentralen, sedan smärtkliniken och tillsist in till stan och sedan vidare till TV-huset för inspelning av Så ska det låta. Sofi och jag har en tradition att vi ska gå en gång varje säsong och idag var det the day med andra ord. Vi fick jättebra platser tackvare trevlig personal och det var faktiskt första gången som jag inte tyckte att jag blev tröttare och tröttare ju mer tiden gick. Vanligtvis så brukar jag få en dipp efter ca 1,5 timme då luften är dålig, rösten och händerna är trötta och brukar jag bli lite hungrig. Men denna gång så gick tiden jättefort! Artister som var där var Anne-Lie Rydé, Martin Rolinski, Anders "Ankan" Johansson och tillsist den otroligt begåvade Emmi Christensson (hon spelar bland annat Christine i den svenska uppsättningen av Phantom of the opera på Cirkus just nu). Det bjöds på många skratt och mycket bra musik! Tror att det blir ett jättebra program sen när det är ihopklippt!


Dealade till mig reserverade biljetter!


På plats på andra raden nerifrån!


Grymt bra platser!



Pernilla Isedal är studieman på bland annat Så ska det låta och Allsång på Skansen, så det var två glada tjejer i publiken som hejade extra mycket på henne hehe. Hon är helt fantastisk och det känns nästan som att man kan slappna av lite när det är hon som leder det. Man känner sig som hemma med liksom, det är redan 10 tisdagar som har gått efter den sista allsångstisdagen, gud vad jag längtar till sommar 2017 nu!


Nu ska jag sova, tjing!





 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards