lyckopillerelin

Alla inlägg den 14 oktober 2016

Av Elin - 14 oktober 2016 22:15


Tuff dag igår och tuff dag idag. Men imorgon kommer mormor och morfar på besök och så ska morfar hjälpa mig att förvandla mitt kök till en dröm. Jag längtar så galet mycket för att få se resultatet och är så tacksam över att han hjälper mig!


Idag har jag då bakat inför fikabesöket, familjen kommer också så kör vi på storfika hemma hos mig, mys!


Lagade fredagsmiddag. Fläskkotlett med potatisgratäng och vitvinssås med massa vitlök och grädde, mums!


Klockan 20:00 så satte jag mig isoffan efter att ha städat köket. Mitt kök ser verkligen ut som ett bombnedslag när jag lagar middag, men maten blir god och det är lätt att städa undan allt. Tur är väl det ;)

Firade med ett glas rött och ckoklad (denna choklad med ett glas rött är sjukt gott, prova om ni inte har gjort det!) att jag klarat av vecka 2 på sjukhuset. Nu är det lika många veckor kvar och på måndag så hoppas jag att jag kan få en liten nystart efter allt som hänt denna vecka. Nu ska jag fortsätta att titta på Långfilm, höres imorgon, då ska ni få se hur mitt kök blev!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards