lyckopillerelin

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Elin - 5 november 2013 22:43


God kväll på er vänner! Nu är jag hemma efter en toppenkväll med mina fina vänner som har skämt bort mig med presenter och kärlek. Åkte in till stan vid 16 i eftermiddags och så fortsatte Mia, jag och Vånkan till cafe 60, var verkligen åratal sen jag var där, hittade inte ens dit för det var så länge sen haha. Vi satt där ett tag och snackade, drack kaffe och åt kladdkaka, supermysigt verkligen! Var otroligt lite folk oxå så det var ännu lyxigare haha.

 

Efter ett tag så kom Kajsa och joinade oss oxå, trevligt trevligt! Vid ca 1830 så drog vi mot Friday´s vid Stureplan för att möta upp resten och käka middag ihop. Vi blev inte så många som vi hade planerat men vi blev iallafall några stycken. Vi hade jättetrevligt (eller jag hade det iallafall) och både åt och drack gott. Fick fina presenter av alla och bara njöt av att ajg har så fina vänner. Har haft en toppenkväll med mina tjejer och födelsedagen kunde verkligen inte ha slutat bättre! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, lär sova gott efter denna dag :). Kram på er!

 




Av Elin - 5 november 2013 16:30



Jag bara älskar SVTs öppna arkiv. Har suttit nästan hela dagen idag och frossat i gamla program där Carola medverkat i som man annars aldrig har fått chansen att se för att man är för ung, eller att man helt enkelt vill åka på en liten nostalgitripp. Hur som helst så tycker jag att det är jättekul att SVT delar med sig av gamla program och klipp!

Av Elin - 5 november 2013 13:56



Jag har blivit så bortskämd av min familj dom senaste åren med presenter. Det känns nästan som att det är julafton för att ajg får så mycket paket ;). Detta år av familjen fick jag:


Ridhjälm, biljetter till en Du kan sjunga gospel konsert, köttknivar (haha, jag tror att mamma har ledsnat lite på mitt tjat om att hon inte har några bra matknivar att äta med när vi äter kött!), lakan och gardiner, självutlösare till kameran och värmeljusglas (heter det ens så? haha).

Av Elin - 5 november 2013 09:48


God morgon på er vänner. Tidigt imorse så väcktes jag av sång och paket från familjen. Det var många år sedan som jag faktiskt blev väkt så här på morgonen, men det är faktiskt ganska mysigt. Fast det hade varit ännu mysigare om det hade varit på helgen så man slappt bli väckt så fruktansvärt tidigt haha. Men när alla presenter var öppnade så gick jag faktiskt bara på toa och sen så gick jag och la mig i sängen igen. Fick mycket fint, tar kort på allt senare idag så ni får se. 


Om det slutar regna efter lunch så har jag planerat att gå några ärenden, men vi får se hur det blir med det. Har ingen lust att gå ut i regnet mer än jag egentligen behöver haha. I eftermiddag så ska jag möta upp en del av gymnasiegänget och gå och fika, sen senare på kvällen fortsätter vi mot Fridays för att käka middag, då kommer även några till. Ska bli supermysigt att fira min födelsedag med mina fina vänner! 


Såå dålig bild, men jag fick inte fota mer för min kära familj haha!

 

read my blog in your language!

bloglovin

“May the focus of my day be on the priorities of life. Love God, family and friends, take care of my health, and be the best I can be in all that I do.”

bloglovin

Elin heter jag, jobbar som förskollärare i Stockholm. Det som ger mig kraft är musik och de fyrbenta djuren hästarna.

Kontakta mig

elin_holmer@hotmail.com

Goltz syndrom är en sällsynt, ärftlig sjukdom som karaktäriseras av hudförändringar, men som också kan drabba många andra organ, som ögon, tänder och skelett. Syndromet förekommer företrädesvis hos flickor och kvinnor. Den exakta förekomsten är inte känd. Omkring 200 personer är beskrivna i den internationella medicinska litteraturen. Man känner endast till ett fåtal personer med syndromet i Sverige. Läs mer om mitt syndrom som jag lever med här.

Fråga mig

18 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

   

   

   

   

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Skapa flashcards